lørdag den 10. december 2011

Home sweet Home

Så jeg hjemme igen efter nogle dejlige dage i Berlin med min allerbedste mor!!
Vi fik travet hele Berlin tynd! Og meget dejligt hotel vi boede på: Sylterhof Hotel, kun 5 min. gang fra U-bahn, KaDeWe og Kurfürstendamm. Boede i en stoooor lejlighed (suite) på ca. 75 m2 med 2 store værelser, altan og badkar (som jeg dog ikke nåede at bruge ØV). Ren luksus!!!
Jeg fik dog ikke garn eller den hæklepind, som jeg var ude efter. Var i en kæmpe hobbybutik Idee der ligger lige ved KaDeWe. Det var som at komme i en Panduro butik, bare x 5.
Hjemme igen har jeg fået bagt med Kasper. Ungerne havde holdt fridag med deres far midt i skolens juleuge. Så Kasper var gået glip af at lave julebag. Det kunne jeg jo ikke have, at han var ked af!! Så vi fik bagt lidt saltkringler til aftenens suppe. MUMS, de blev gode!!! Det er Kaspers kringle der ligger forrest i kurven som den flotteste af dem alle!
Og så har labradorhvalpen Jack ædt vores fine juledekoration, mens jeg var på ferie....... R.I.P i skraldespanden. Piiiiv!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar