fredag den 2. december 2011

På gensyn....

1 dag - 2 indlæg. Hehe, jeg er vist blevet bidt af en gal Blog-O-Man! Eller også skal jeg vente med at skrive til senere på dagen, hvis jeg har mere at dele.... Oh well, som de siger Over There!
Velkommen til mine første læsere :-) Super sjovt at få et netværk på den måde, hvor jeg selv kan finde inspiration på jeres sider og de sider i læser fast. Tak for det :-)


Julefest på Gendarmenmarkt

I morgen drager jeg 5 dage til Berlin med min skønne skønne mor. Vi skal ned og gå shop-amok UDEN mænd og børn!!! Vi skal kaste os rundt i butikker, julemarkeder, gader og stræder skal gåes tynde, spise dejlig mad og drikke MASSER af Glühwein mitt Schuss. MUMS!!! Glæder mig SÅ meget. Jeg håber at finde lidt spændende garn og så vil jeg have mig et par Clover hæklepinde. De skulle være rigtig gode. Jeg får alt for ondt i fingre og hænder af de almindelige stål hæklepinde, selvom jeg er begyndt at slappe mere af.
Vil også lige vise at jeg er kommet godt i gang med mit grannystripes tæppe. Jeg har dog strammet garnet en del i starten (begynder-uheld?), så det buer lidt. Men pyt.....gider ikke lave det om nu, må se hvordan det hele ender :-) Tror det bliver et fint sommertæppe med de skønne farver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar